Dankzij jullie feedback blijven we continu verbeteren!
Nagenoeg dagelijks ontvangen wij lof en mooie woorden van onze klanten over onze dienst en service. Zelden tot nooit krijgen we te maken met kritische feedback na het definitief opleveren van een keuken. Toch verschenen er onlangs twee negatieve reviews op onze sociale media. Daar zijn we natuurlijk erg van geschrokken. Annemarie: “Dan komen er direct veel vragen naar boven als: Hoe kan dat nou? Wat is het hele verhaal? Waar is dit misgegaan? Wat hebben we over het hoofd gezien? En daar wil je dan meteen mee aan de slag.”
Snel en doeltreffend schakelen
Omdat een persoonlijke aanpak en een goede service juist iets is waar wij om bekend staan, vonden (en vinden) wij het uitermate belangrijk om deze issue zo goed mogelijk op te lossen. Derhalve hebben wij contact opgenomen met de twee klanten in kwestie. À la minute hebben we afspraken ingepland voor een face-to-face gesprek. Annemarie zegt hierover: “We zijn heel bewust het gesprek hierover niet aan de telefoon aangegaan. We vonden het belangrijk om dit samen bij de klant thuis te doen. Zodat we de hele situatie goed met elkaar konden bespreken en direct samen naar de beste oplossing hiervoor konden kijken, want het moet gewoon goed zijn“.
De gewenste uitkomst voor de klant
Beide klanten waren tevreden over de manier waarop we samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Wij zijn natuurlijk enorm enthousiast dat deze klanten uiteindelijk hun negatieve reviews hebben ingetrokken en ze vervangen hebben door lieve woorden. Eén klant deelt dit erover: “Een heel fijn gesprek gehad met Ferdie de Mulder, vandaag. Het probleem wordt uiteraard netjes opgelost door de goede service waar ze om bekend staan! fijn en blij mee.. 👌“
Extra toevoeging aan de keuken
Ook de andere klant geeft aan blij te zijn met de getroffen maatregelen. Daarnaast heeft deze klant laten weten zelfs geïnteresseerd te zijn in een extra toevoeging aan de keuken. Deze klant zegt: “Het is een wereld van verschil! Mijn complimenten naar de twee heren die de koelkast omgewisseld hebben, Perfect gedaan. En Ik ben echt blij dat het probleem nu opgelost is, dankjewel voor deze goede service.” Bedankt, wij zijn enorm blij met jullie mooie woorden!
Bedankt voor jullie feedback
Dankzij jullie feedback zijn we in staat om continu te blijven verbeteren. Als jij een vraag of opmerking voor ons hebt na de voor, tijdens of na de realisatie van jouw droomkeuken, schroom dan niet om de telefoon te pakken en ons te bellen. Wij denken heel graag mee en zorgen samen voor de best passende oplossing.
De feestdagen komen eraan, en wij nodigen je van harte uit om samen met ons in de kerststemming te komen. 20, 21 en 22 december openen we onze deuren voor een bijzonder kerst event in Malden en Wanssum.